reklama

Nový článok

Moje životné poslanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Asi pred mesiacom som sa rozhodla,že si napíšem svoje životné poslanie.Doposial som ho nosila len v hlave a nebola som si celkom istá,či je to ono.Až ked som začala písat,uvedomila som si,čo vlasne od života očakávam.

"Zaväzujem sa pomáhat všetkym,ktorí túžia po vzdelaní a po mojej podpore na ceste k úspechu.Vybudujem najlepší tím v oblasti vzdelávania vo svojom okolí.Urobím všetko pre to aby moja rodina bola štastná.Chcem vybudovat centrum pre matky s detmi,ktorých životná situácia v rodine je nepriaznivá. Vo svojom poslaní chcem byt svedomitá a čestná,aby všetko čo konám a rozprávam bolo v súlade s mojím poslaním.Tak budem rást a nakoniec dosiahnem ovela viac ako kedykolvek predtým pre seba aj pre ostatných."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ked som to dopísala,cítila som sa skvelo.Chcela som to všetkým povedat,a so všetkými sa podelit o ten úžasný nápad.Každý deň si to niekolko krát prečítam a to ma posúva dalej nenechat život len tak...

Janka Serdelová

Janka Serdelová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimistka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu