reklama

Nový článok

Aj vy máte pocit,že hľadáte sami seba?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Akurát ma napadá,či moje rozhodnutie deliť svoj čas medzi rodinu a prácu bol správny.A máme na výber v dnešnej dobe?Dnes sa mi moc nedarilo,nebude to tým,že ked som ráno vstala už som si predpovedala neúspech?Prvé čo ma napadlo "bože,ako škaredo je vonku".

Nenechajme sa ovplyvňovať niečim,čo nemôžme zmeniť.

Na pracovné stretnutie som samozrejme prišla neskoro.Skúste uhádnuť,čo ma asi zdržalo? Parkovisko bolo preplnené a moja nervozita stúpala... Klient to zrejme vycítil a preto stretnutie nedopadlo dobre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprenášajme svoje zlé emocie na druhých.

Tým som spustila lavínu neúspechov.Z toho vyplýva,že mi sami si niekedy smolu "ťaháme" na seba svojim myslením.Záleží len na nás aký deň budeme mať. Je to len v našom myslení...

Janka Serdelová

Janka Serdelová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimistka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu